dinsdag 21 februari 2012

Vervolg verslag vakantie

Dit hebben jullie hebben nog tegoed:
- paper piecing
- Tarts and Pies
- handwerkbeurs te Zwolle

Dit is het mini-quiltje dat ik in mijn vakantie week heb gemaakt aan de hand van een patroon van Wendy Vosters, al met voorjaarskleuren, ik kon niet wachten. Hij moet nog verder afgemaakt worden en dan is het de bedoeling dat het in een houten quilt-huisje komt te hangen. Maar dat moet mijn lief eerst nog maken !!!
Alle achtergrond blokken voor de Tarts and Pies zijn gesneden, hij wordt uiteindelijk toch 5 bij 5 blokken. Dit betekent wel dat ik meer rondjes moet maken, maar dat geeft niet, ik krijg er lol in. Rechts zie je dat ik al 10 grote cirkels af heb.

 En als laatste de "buit" van de handwerkbeurs in Zwolle.
- een bundel van 10 fat-quarters
- een boek met schattige borduur patronen
- clips om biaisband te klemmen
- een liniaal van 15 bij 15 cm
- een borduur patroon, met linnen en een streng Waterlelie garen

7 opmerkingen:

  1. Leuk blokje, zal heel lief staan in zo'n huisje! Wat mooi je cirkels, dat wordt echt een gave quilt! Wow ik mag die buit van jou wel, dat boek heb ik ook en al heel wat uit gemaakt! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hard gewerkt in je vakantie. Ziet er allemaal erg mooi uit.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi hoor! En ja dat quiltje staat volgens mij erg leuk in een huisje.
    groetjes van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita
    Je hebt inderdaad niet stil gezeten. En wat een leuke dingen heb je gekocht in Zwolle.
    Het boek met patroontjes maar ook het borduur pakketje.
    Alles wat met hartjes te maken heeft is op dit moment in maar oo zo schattig.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk he, om bij thuiskomst je buit te bewonderen! Ik heb me veel te veel ingehouden op de beurs :( Aan een lineaal en een stuk tussenvulling valt niet zoveel te aaien, hihi!
    Reken maar dat ik de schade in Veldhoven in ga halen!
    Succes met je Tarts & Pies....ik moet helaas heel wat meer blokken verwerken....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita. Ik kon het niet laten om even bij jou te kijken hoor. Ik was nieuwsgierig hoe je het gehad hebt. Nou, zo te lezen heb je genoten! Wat heb je veel gedaan! Het werk met die klokhuisjes lijkt me best lastig, maar ik vind het zó leuk! Ben je nog naar Staphorst geweest? En is Jaap al een het timmeren en zagen, haha. Lieve groet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. welkom thuis!!! wat ben je lekker actief geweest en je buit is natuurlijk helemaal super!!!

    BeantwoordenVerwijderen