vrijdag 30 september 2011

Van alles en nog wat,....

Zo, ik ben er even goed voor gaan zitten. Het wordt tijd dat ik een "kleine update" geef. Ik kan natuurlijk niet alles wat ik de afgelopen maanden heb gedaan, "nog even" bloggen, maar er zijn een paar dingen die ik toch wel wil delen.

Afgelopen augustus ben ik een hele week, samen met mijn lief, naar Birmingham in Engeland geweest. Natuurlijk ben ik daarvan twee dagen naar het quiltfestival geweest.
Een van de prachtige dingen die ik daar zag was deze kledingset. Zo mooi uitgevoerd, ik heb er een hele tijd bij staan kijken om alle details in me op te nemen, geweldig wat mooi gedaan.
Hier nog een foto van de achterkant van het jasje. Het is helemaal van zijde en gemaakt door Rami Kim uit Rocklin Amerika.

We hebben ook een rit gemaakt met een Stoomtrein door het Engelse landschap, dat was erg leuk om te doen.

Het was een leuke en gezellige week. Ik blijf me trouwens verbazen over de vriendelijkheid en hulpvaardigheid van de Engelse bevolking, erg fijn om een keer mee te maken.

Bij dit spoorwegstation moest mijn lief mij in mijn rolstoel over het spoor duwen, en door twee houten poortjes. Opeen horen we achter ons iemand roepen, wacht maar even ik help u wel! 
We draaien ons om en zien een hoog bejaarde man, ik schat hem zeker op ruim de 80 gepasseerd, met wandelstok, voetje voor voetje schuifelend, naar ons toe komen. We zijn maar beleefd blijven staan wachten tot hij bij ons was en de poort kon open houden,......






3 opmerkingen:

  1. Schitterend die kleding, en Ja Anita ik mis nog steeds de UK, daar kunnen de Zweden niet aan tippen! maar ach daarom ben ik ook met een Schot!
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar wilde ik graag naar toe, maar door de rellen is het niet doorgegaan, wat een schitterend pak! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Anita wat een prachtige set!! Ik kan me voorstellen dat je dat echt hebt zitten bestuderen. Ik vind het altijd zo knap hoe iemand zoiets ontwerpt en dan ook nog zo mooi uitvoert.
    Heerlijk dat jullie zo'n fijne tijd samen hebben gehad. Zo'n ritje met een treintje lijkt me geweldig. Dan heb je echt de tijd om alles te bekijken. En helemaal fijn dat je zulke hulpvaardige mensen bent tegengekomen. Iemand van 80, geweldig!
    Heel fijn weekend. Lekker in de tuin??

    BeantwoordenVerwijderen