donderdag 29 september 2011

Nog steeds zon !

Ik had me zo voorgenomen om regelmatig weer een blogje te plaatsen, daarom heb ik deze nieuwe blog bij Blogspot tenslotte aangemaakt. 

Maar de afgelopen tijd is het zo'n lekker weer, dat ik allerlei andere dingen aan het doen ben, en dus niet blog. Ik kijk wel af en toe op jullie blogs hoor !!

Volgens mij is nu bijna iedereen die ik volgde op Weblog overgestapt naar Blogspot. Ik ben erg benieuwd hoe lang Weblog nog nodig heeft om alles in orde te krijgen, ze zijn al ruim over de vier weken heen,...........

3 opmerkingen:

  1. Geniet maar van de zon, binnenkort is het weer over met het mooie weer, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt helemaal en groot gelijk hoor. Je moet deze dagen uitbuiten. Geniet er lekker van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ook ik kan nu bij je reageren.
    Ik ben ook met de overstap bezig. Ga me er vanavond in verdiepen.
    Geniet lekker van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen