dinsdag 1 januari 2013

Een goed begin !!


Gisteravond hebben we met zo'n tien mensen samen het "oude jaar" uitgeluid. Eerst samen gegeten en daarna een potje Poker gespeeld. Het was gezellig.
Gelukkig begint vandaag weer een "gewoon" jaar !!
Weer normale tijden om te gaan slapen en op te staan, te gaan werken, kortom, weer regelmaat, heerlijk !!
Ik hoop dat er het komende jaar voor mij genoeg gelegenheid komt om eens wat vaker creatief bezig te kunnen zijn en wat minder in de "lappenmand" te liggen, zodat er ook meer te bloggen valt voor mij !!
 

5 opmerkingen:

  1. Hallo Anita

    Ik wens je alle goeds toe voor het jaar 2013 en hoop dat al jou wensen uitkomen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook jij en allen die je lief zijn een heel fijn gezond, gezellig en creatief 2013 gewenst!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat jullie het zo gezellig hadden. Ik hoop van harte met je mee dat het een gezond jaar voor je zal worden Anita, met veel plezier in je werk en in je hobby. Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De beste wensen voor 2013! Ik vind het eigenlijk ook wel weer lekker dat alles weer achter de rug is. Niet dat ik het niet gezellig vind, maar ik word altijd erg blij van wat regelmaat, en dat was er de afgelopen weken helemaal niet bij ons thuis ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Anita, ik wens je alle goeds voor het nieuwe jaar en bevalt inmiddels de regelmaat weer een beetje??
    Mij wel, hoor!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen