woensdag 18 januari 2012

CADEAU


Op een bijeenkomst van de droomdekendames, liet een van de dames een top zien die helemaal van Batikstoffen gemaakt was. Ze vertelde dat het een Bom was, 12 maanden lang een blok per maand maken, en dan heb je aan het eind van het jaar een hele top.

Ze had hem nu in elkaar gezet, maar wist niet goed wat ze er mee moest kan dat, ja dat kan blijkbaar,...

Ik liet mij ontvallen: "wat gaaf, helemaal mijn kleurtjes !!Paars, lila, enz,..
En voor ik het wist lag hij voor mijn neus en zei ze: dan is hij voor jou !

Ik was totaal overdonderd,.............................

Ik heb haar vervolgens toegezegd, dat ik hem ga afmaken en haar dan een foto toe stuur van het resultaat.

Hieronder zie je de top:
Dankjewel Trudy !!

Nagekomen bericht:
Ondertussen is hij al gedubbeld en heb ik een begin gemaakt met het machinaal door quilten !!

5 opmerkingen:

  1. Wow, wat een geweldig cadeautje! Succes met het door naaien en ben benieuwd naar het eindresultaat!
    Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou joh, bofkont dat je bent! Wat een pracht Anita. Die is binnenkort wel helemaal klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel heel leuk, om zoiets even te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden zeg, leuk dat je deze quilt af mag maken. Veel succes met quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag gedaan hoor! Liever dat jij er plezier van hebt, dan dat hij bij mij maar op het rek hangt te wachten of er ooit nog iets mee gebeurt! En ik heb mijn plezier er al van gehad door het maken van de blokken elke maand. Ook ik kijk uit naar het eindresultaat!
    We zijn min of meer al aan het verhuizen en daar erg druk mee, vandaar dat ik niet eerder aan 'blog-lezen' toekwam ;-)
    groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen