woensdag 28 december 2011

Kerst is alweer voorbij

Vanaf ons vakantie adres toch nog even een berichtje.

We hebben lekkere rustige kerstdagen gehad. De eertse kerstdag heeft een vriendin voor ons babi panggang gemaakt en de tweede kerstdag hebben we soep met rollade en salade gegeten, simpel, maar lekker.

Ook de kerstman is dit jaar geweest, zeer onverwacht moet ik zeggen, maar erg leuk. Ik heb een prachtige koffer op wielen gekregen waarin ik mijn Bernina 440 kan vervoeren, geen tilwerk meer, hoera! En daarna kreeg ik een zeer luxe poker-koffer van mijn lief, waar we meteen enkele uren zoet mee zijn geweest, erg leuk.
Foto's moeten jullie er even bijdenken, want die kan ik vanaf hier niet plaatsen.

Ik ben de afgelopen dagen druk bezig geweest met mijn Tarts and Pies, en ik moet zeggen, het schiet lekker op. Zodra ik weer thuis ben zal ik ook daar een foto van plaatsen.

4 opmerkingen:

  1. lekker, hoor, rustige dagen!!
    geniet er maar van, thuis is er weer genoeg te doen!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet nog lekker van de rest van de week.
    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling.
    Groeten
    Marga-quilt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet nog maar lekker van je vakantie en ik wens je een net zo gezellige en rustige jaarwisseling als je kerst was! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat jullie even zo vakantie kunnen vieren. Wat een supercadeau Anita, die koffer! Dat had de kerstman goed uitgezocht. Nog heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen